נס: טיל מעזה היה צריך לפגוע בבנייני עזריאלי וכיפת הברזל לא הצליחה ליירט אותו…

קישורים מעניינים 14 

קישורים

הסיפור פורסם היום באתר Kr8 , סיפור מדהים של נס שקרה בימים אחרונים. ברור, שאין לי שום אפשרות לבדוק אותו, אך ראיתי כבר ניסים דומים, לכן נותן רק קטע מהסיפור כמו שהוא פורסם ב- Kr8 והקישור – כל היתר באתר:

נס: רקטה מעזה היתה מתוכננת לפגוע בבנייני עזריאלי…

 

"פרסום הנס. לקרא ולבכות… זה סיפור אמיתי ומדהים מבעל החברה שלי. אני מכירה את האנשים באופן אישי (הודעה שהועברה אלי מהישוב של הורי), תהילה.

אוהד שקד:
ביום ראשון התקשר אלי א', אחד ממפקדי סוללת כיפת ברזל. הוא היה תלמיד שלי לפני 6 שנים לערך. שמחתי שהתקשר. 'איפה לומדים תורה ברמת-גן?' שאל ותהיתי מה קרה, שהרי היה רחוק לגמרי מקיום תורה ומצוות. 'אני עומד להשתחרר עוד כמה חודשים ורוצה להתחיל 
 ללמוד בישיבה. ראיתי את הקדוש-ברוך-הוא בעיניים שלי!' אמר, לא פחות ולא יותר. שאלתי מה קרה?! 

שיגור מעזה תמונת גולש של חדשות 2 באינטרנט.

"טיל יצא מעזה. כיפת ברזל מיוחדת בחישובים המדויקים שלה. אנחנו יודעים איפה הטיל עומד ליפול ברמה של רדיוס של 200 מ'. הטיל הזה עומד לנחות במגדלי עזריאלי, בקריה או על פסי הרכבת. איך שלא נסתכל על זה, מאות יכולים לשלם בחייהם!

אנחנו שולחים כיפה ראשונה, מחטיאה. 

כיפה שנייה, מחטיאה… 

כיפה שלישית – מחטיאה. זה נדיר מאוד…."

הקישור: http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=973411

הצילום: שיגור מעזה תמונת גולש של חדשות 2 באינטרנט. שיגור טילים מעזה. חדשות 2

פוסט זה פורסם בקטגוריה אקטואלי, מעניין!, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

