עמיר בניון – אני אחיך…

סרטונים מעניינים 14

אחרי פרסום שירו של עמיר בניון "אחמד אוהב את ישראל" קיבלתי בדואר האלקטרוני קישור לשירו הנוסף: "אני אחיך…" (תודה לגדעון) על אחינו השמאלנים, כולל ארגוני הקרן. השיר הזה הוא מלפני ארבע וחצי שנים ומוקדש ליום הזיכרון לחללי צה"ל. מאמר יפה על השיר כתב אבי שושן ב- ynet , אין לי מה להוסיף. הנה קטע קצר מתוך המאמר – אחריו הסרטון (מילות השיר – בקובץ הסרטון).

       אני אחיך, אתה אויב

"אני מוסר את נפשי בשביל המשפחה שלך ואתה יורק לי בפנים", אלה מילות שירו החדש והנוקב של עמיר בניון, "אני אחיך", שהוקלט בעקבות ההתרחשויות האחרונות במדינה, ביניהם פרשיית ענת קם. הקשר ליום הזיכרון אינו מקרי כלל….

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3877188,00.html

 

       עמיר בניון – אני אחיך

Kolosov

הועלה בתאריך 18 באפר׳ 2010

כתב והלחין: עמיר בניון.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה אקטואלי, במדינת החלמאים, סרטונים מעניינים, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

