זכרונות אבו יוסוף

יש דברים המתרחשים קרוב אלינו  ואין לנו שמץ של מושג עליהם. כך קרה גם עם הוצאת ספרו של יעקב סבג "זכרונות אבו יוסוף" – לי ולעוד רבים לא היה שום מושג על הסיפור – וכנראה קיימות סיבות רבות וחשובות לפרסום הספר. כעת מתנהל מבצע התרמה בהדסטארט – כל מי שיוכל לעזור יבורך.

הדסטארט:

הסרטון:

זכרונות "אבו יוסוף" עכשיו בהדסטארט

Yakov Sabag

הקישור לאתר הדסטארט:

 https://m.headstart.co.il/?id=23745#/main?id=23745

בהצלחה!

פוסט זה פורסם בקטגוריה אקטואלי, מעניין!, תקשורת, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על זכרונות אבו יוסוף

  1. drshafli הגיב:

    חוששני שכמוני, הוא יוחרם. לא ימכרו את ספריו בגלוי. רק במחתרת… כך היה גורלם של 30 שירי המחאה שלי, חרף רמתם האמנותית הגבוהה. את שני האלבומים שלי לא השמיעו ברדיו. באופן גורף. כאילו לא נולדתי…! עד היום, מוטלים למעלה מאלף עותקים של האלבום הכפול שלי (ספר מאויר בכריכה קשה ושני תקליטורי מוסיקה) כאבן שאין לה הופכין. כל שיר באלבום הוא נכון, מדויק ואקטואלי להחריד…!!! (השמאל שומר לי על הטריות והאקטואליה).

להשאיר תגובה

