המשטרה קבעה

יום ד, ג' בתשרי, שעות אחה"צ – במקרה שמעתי חדשות רשת ב שנפתחו בידיעה: "המשטרה קבעה: הדריסה בחודש שעבר ליד יישוב חוות גלעד הייתה תאונה ולא פיגוע". האירוע קרה לפני כחודש, אך כנראה רבים לא זוכרים על מה מדובר, לכן מגיש דיווח על הפיגוע על יד חוות גלעד (אתר ערוץ 20):

שימו לב איפה נמצאת "המונית הפלסטינית" בנסיעה לעבר זירת הפיגוע – ממש באזור הטרמפיאדה, בה הייתה האישה שנרצחה:

הקישור:

https://www.20il.co.il/פצועה-אנוש-בפיגוע-דריסה-בצומת-חוות-גלע/     

אחרי הכרת האירוע אפשר לחזור לדיווח (ערוץ כאן 11) – ההדגשים שלי:

 הקישור:

https://www.kan.org.il/item/?itemId=37966

הגיע הזמן לסיכום:

  • השב"כ לא התערב – ברגע הראשון החליטו שזו תאונה, מי רוצה עבודה מיותרת?
  • המשטרה קבעה מיד שזו תאונה ולא זזה אפילו מילימטר מהקביעה הזו. נשאלת השאלה: הייתה חקירה בכלל או העתקת הדיווח של "מנגנוני רש"פ" – ושלום על ישראל? מישהו ניסה לאמת את "הדיווחים"?
  • בהחלט ייתכן שזו הייתה תאונה, אך מישהו היה צריך לבדוק את הסיפור של "נהג המונית בן שישים וחמישה נוסעים" ואם האיש המוזכר נהג באמת. הרי הסיפור עבר את "מנגנוני רש"פ" שמובילים באף את "זרועות הביטחון" שלנו כבר יותר מעשרים שנה – ואלה מוכרים לנו את השקרים שלהם בלי שום יסורי מצפון ואף אחד לא יודע כמה אנשים נרצחו בזכות "השיתוף הפעולה" הזה. השקר מושרש בחיי שכננו במשך מאות שנים ומי כאנשי המשטרה יודעים זאת. לפני קצת יותר משנה פרסמתי כתבה "האסלאם והשקר" בו הסרטון המסביר את התופעה. מציג את הפתיח:
  • הקישור:

    https://zfonim.wordpress.com/2017/07/02/lying-for-islam/

    • הדבר המביש והמגוחך בקביעת המשטרה שהנרצחת חצתה את הכביש לא במעבר חצייה – הייתי שם לפני שנה-שנתיים – לא קיימים שם מעברי חצייה קילומטרים לשני הכיוונים! אפשר לראות את זה גם בצילומי זירת הפיגוע (תאונה) – במקור כמות הצילומים הרבה יותר גדולה.
    • והדבר האחרון: צילום הלוח עם הפתק נמצא אצלי כבר יותר משלוש שנים, כנראה בתחנות המשטרה הוא תלוי הרבה יותר זמן. ברור שבצילום אפשר לזייף הרבה דברים, אך במבחן התוצאה מסתמנת השיטה המקובלת – פיגוע, צו איסור פרסום הפרטים למשך הזמן המספיק כדי שחריפות האירוע קצת תתמתן (חוקרים!) – ובסוף פעולות המריחה. ככה אנו חיים כבר עשרים וחמש שנה אחרי הסכמי אוסלו.
    • אותו הנושא:

      עוד מלחמת אוסלו

      פורסם ב- 8 באוקטובר 2015

      המלחמה נגד הטרור: סיכום ביניים

      פורסם ב- 16 באוקטובר 2015

      האסלאם והשקר

      פורסם ב- 2 ביולי 2017

פוסט זה פורסם בקטגוריה אסלאם, אקטואלי, במדינת החלמאים, קישורים מעניינים, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על המשטרה קבעה

  1. גדעון ארליך הגיב:

    סתם הערה
    עד לפני שנים מועטות איש לא קרא למוחמד "הנביא מוחמד" . הקוראן לא היה "הקוראן הקדוש".
    המושגים האלה הוחדרו כדי ליצור יראת כבוד כלפי האיסלאם.
    ראוי לחזור ל"מוחמד" " קוראן", ולהקפיד לא לומר " 70 הבתולות בשמים" אלא 70 הזונות בשמים.

    • אזרח הגיב:

      ד"ר ארליך, מילא 'הנביא מוחמד' אבל למה בתקשורת שלנו קוראים ליו"ש "השטחים" ו"הגדה המערבית" במקום לומר יהודה ושומרון? ולמה למתיישבים החלוצים ביו"ש קוראים בתקשורת "מתנחלים"? ולמה כאשר הפושע הינו בדואי/ערבי, אז פעמים רבות לא מציינים את שמו ואת מקום מגוריו אבל כשמדובר ביהודי מיו"ש אז תמיד מציינים "מתנחל מיצהר" וכד'.

      • drshafli הגיב:

        אבל את השקר הקולוסאלי המציא השמאל ולא הקוראן: "עם" "פלשטיני" – שני שקרים בשם אחד…
        על זה נקרא, בפירוש, בפרשת "האזינו" של השבת הקרובה:

        הם קנאוני בלא-אל, כעסוני בהבליהם – ואני אקניאם בלא-עם, בגוי נבל אכעיסם".
        היינו:
        "הם קנאוני בלא-אל (דמוקרטיה, פלוראליזם, הכלה, סובלנות, קוסמופוליטיזם – "ערכים" שהפכו ל"דת" שמאמיניה מוכנים למסור נפשם עליה) כעסוני בהבליהם (מסוגלים לומר "דמוקרטי/דמוקרטיה" 8 פעמים במשפט בן 5 מילים, כמו שהברהמינים ממלמלים "הארי-קרישנה" אינספור פעמים) ואני אקניאם בלא-עם ("פלשטינים", אוסף של ליסטים ערביים מדבריים, נטולי מאפיינים של "עם" בפני עצמו) בגוי נבל (גנבים, גזלנים, אנסים ורוצחים) אכעיסם" [דברים, ל"ב, כ"א].
        מידה-כנגד-מידה!

  2. אזרח הגיב:

    זו לא רק המשטרע אלא כל מערכת איכפת החוק נגועה בפוליטיזציה שמאלנית איומה!

    • drshafli הגיב:

      לא פוליטיזציה שמאלנית בלבד. יש זרועות ארוכות לתמנון המקרין קרן (הקרן לישראל חדשה). מפלצת כמו ההידרה המיתולוגית, המצמיחה כמה זרועות במקום כל אחת שמתגלה ונגדעת… ולא רק מערכת אכיפת-החוק: גם המערכת המשפטית, האקדמיה והתשקורת… אפילו לתוך צה"ל נשלחו גרורות של הממאירות הזאת…!!!

כתיבת תגובה