שמאלנים או אנטישמים?

Leftists or anti-Semites?

האמת הטהורה – הם שולטים במדינה, אף שבשנים האחרונות הם לא הצליחו לנצח בשום מערכת הבחירות. הם רוצים מאוד שנקרא להם שמאלנים אך בינם ובין השמאלנים האמיתיים אין שום קשר. במקורו השמאלן המצוי הוא איש עבודה ולוחם בעד זכויות העובדים, בעל מעמד כלכלי בינוני ומטה, להבדיל – השמאלנים שלנו ברובם בני טובים, בעלי מעמד כלכלי מעל לבינוני, דור שני או שלישי של יוצאי מרכז ומזרח אירופה. מאחדת אותם שנאה לכל דבר המריח ביהדות, בעם ישראל ומדינתו, בקיצור: אנטישמים טיפוסיים. הם נלחמים במדינתם כאילו היא האויב הגדול ביותר שלהם. כבר זמן רב אני משתמש להגדרתם בכינוי: "היהודים האנטישמיים". הם פועלים במספר זירות במטרה משותפת: שליטה במדינה ובו זמנית – חיסול מדינה היהודית והפיכתה למדינה הדומה למדינות אירופה המערבית מסוג של שבדיה או צרפת שנכבשו כבר ע"י האסלאמיסטים.

לפני כחמש עשרה שנה (2003) פרסמתי כתבה "המוטנט", בו ניסיתי להתייחס לבעיה בתחילתה. בגלל חשיבות הנושא גם בימינו, מגיש קטע ממנה:

"… אפשר לפגוש אותו (אותה) במקומות ובמצבים רבים ולא לשים לב לאופי המיוחד מאוד שלו. הוא יכול להיות סימפטי, איש חברה, דואג לזולת. עד שנוגעים בציפור נפשו – שייכותו והתייחסותו לעמו שלו – העם היהודי. וכאן פתאום רואים שתגובתו היא מיוחדת – שונה מתגובת איש רגיל – לרוב הערכים אשר היו קדושים לאבותיו במשך אלפי שנים הוא מתייחס בזלזול ולפעמים בשנאה, מצב עמו לא כל-כך מזיז לו, אבל כל תוקף, רוצח או סתם שונא בני עמו – מוצא אצלו הבנה ותמיכה. בשבילו ברור שהצדק תמיד נמצא בצד השני.

  • ואם מישהו שונא את עמו – יש סיבות לכך.
  • ואם מישהו הורג את בני עמו – יש סיבות לכך.
  • ולא הרוצח אשם – אלא הקורבן.

הנושא הוא בעצם נושא למחקר פסיכיאטרי כי מדובר על התנהגות הסותרת את נטיות של רוב רובם בני אדם שרגילים להיות שייכים, להזדהות עם בני עמם, להרגיש את עצמם כי חלק מהם. כנראה ההתנהגות הזו היא תוצאה של איזה פגם גנטי מצטבר במשך אלפי שנות גלות.

והכינוי המתאים ביותר עבורם – מוטנטים."

 כאן נדבר על הזרוע החשובה של היהודים האנטישמיים – התקשורת. שקר, הסתה, אנטישמיות – הכל מותר במאמץ להשגת המטרה העיקרית: פגיעה ביהודים ובמדינתם. ראינו את זה לא פעם בתקופות האפלות, בהם שלטו במדינה כוחות שפגעו ביהודים בגלל בצע כסף או מסיבות אידאולוגיות: מערכת שלמה של יהודים אנטישמים שכללה את הפוליטיקאים מזן מסוים, את המאפיה המשפטית, את המאפיה התקשורתית, את "זרועות הביטחון", את ה"סופרים" ו"אומנים" רדפה את הקורבנות. ראינו את זה בתקופת הסכמי אוסלו, מרד ערבי של 2001 , בתקופת ההתנתקות, בהתנפלות על נוער הגבעות.  

הדוגמה המצויינת של שיטות שיסוי ושנאה נגד היהודים אפשר למצוא בכתבה של זאב גלילי שפורסמה כחודשיים אחרי "ההתנתקות" בעיתון "מקור ראשון" ב- 23.9.2005 (הדגשים שלי).

אחרי הכל נשאלת רק שאלה אחת: מי הוא היטלריסט?

 

מודעות פרסומת
פוסט זה פורסם בקטגוריה אקטואלי, במדינת החלמאים, כללי, תקשורת, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על שמאלנים או אנטישמים?

  1. גדעון ארליך הגיב:

    שמעתי מפי M.Y.Self שהוא אדם הקרוב אצל עצמי, את הכלל:
    "רק גזען חושב שרק גוי יכול להיות אנטישמי" .
    יהודים אנטישמים מזדהים עם צער האויב שנכשל בהשמדתנו. הם עושים זאת ע"י עיקומי מקורות תוך התחזות לצדקנים. יהודים שאוהדים את קיומנו אינם ערים לכך , ובדרך כלל נסחפים בתום לב אחרי המעקמים ומרצים איך שהוא את ההזדהות הזו.
    בגמרא יש ביקורת חריפה על כך.
    הקדמה. בספר משלי כתובים הפסוקים הבאים :
    משלי פרק כד
    (טו) אַל תֶּאֱרֹב רָשָׁע לִנְוֵה צַדִּיק אַל תְּשַׁדֵּד רִבְצוֹ:
    (טז) כִּי שֶׁבַע יִפּוֹל צַדִּיק וָקָם וּרְשָׁעִים יִכָּשְׁלוּ בְרָעָה:
    (יז) בִּנְפֹל אויביך אוֹיִבְךָ אַל תִּשְׂמָח וּבִכָּשְׁלוֹ אַל יָגֵל לִבֶּךָ:
    (יח) פֶּן יִרְאֶה ה' וְרַע בְּעֵינָיו וְהֵשִׁיב מֵעָלָיו אַפּוֹ:

    בכתב היד המוסמך ביותר , כתר ארם צובא פסוקים אלה הם פסקה בפני עצמה. צדיק פרושו אדם שאינו רשע . לא צדיק (מלעיל) כמו בחסידות.
    יש (טו) כאן פניה לרשע שלא יארוב לצדיק כי (טז) הצדיק יקום אחרי מפלה , והרשע לא. ולכן נאמר לרשע (יז) שאם אויבו (הצדיק) ייכשל , אל לו (לרשע) למהר ולשמוח כי (יח) יתכן שאין זה אובדן אלא נפילה זמנית, וה' יסיר את כעסו מהצדיק (כעס בגלל עוון כל שהוא ) ויסתפק בהגעת הצדיק למצב לא נעים.

    הפסקה היא מקבילה למה שנאמר קודם:
    משלי פרק יא
    (ח) צַדִּיק מִצָּרָה נֶחֱלָץ וַיָּבֹא רָשָׁע תַּחְתָּיו:
    … וּבַאֲבֹד רְשָׁעִים רִנָּה:

    כיום אין מזכירים את 'באבוד רשעים רנה' , אך בכל מקרה שנהרגים מחבלים כל הומאני מזכיר "בנפול אויבך אל תשמח" .
    מסתבר שהומנים – הָמָנִיִים היו בעמנו גם בעבר.
    נראה לי שהמדרש הבא בגמרא הוא עליהם. מסופר בגמרא תלמוד בבלי מסכת מגילה דף טז עמוד א שהמן נאלץ לכרוע די לשמש כמדרגה לעלית מרדכי על הסוס. מרדכי בעט בהמן. אמר המן: האם לא נאמר לכם 'בנפול אויבך אל תשמח' ענה לו מרדכי זה נאמר כשאויבך הוא ישראל, אך לגביך נאמר "ואתה על במותימו תדרוך".
    ראה גם את מאמרי " מעשה ידי טובעים בים "
    http://www.cs.biu.ac.il/~ehrlich/HISTORY/maseyaday.doc

  2. Ruti Eisikowitch הגיב:

    כל המובאות בשם אנשי הרוח, הן לא מטאפורות?

  3. רותי איזיקוביץ הגיב:

    כל המובאות בשם אנשי הרוח, הן לא מטאפורות?

  4. דויד פיזאנטי הגיב:

    התמונות הכי יפות זה במוזאון של בית המשפט העליון בבנין בית משפט השלום במגרש הרוסים.
    שווה לראות.
    נדהמתי כשראיתי לראשונה, כל השופטים שעבדו תחת הבריטים ושיתפו פעולה איתם נשארו על מקומם.
    אותה חונטה עם אותה מערכת חוקית !!

    והדוד שלי היה דווקא בלח"י….

    ידוע שהבריטים אנטישמיים לא פחות מהגרמנים.

  5. drshafli הגיב:

    עוד בשנת תשנ"ד 1994 הגדרתי שמאלני כך:
    מין טיפוס, שנמצא בבית הוריו, בועט בהוריו ומכה את אחיו על המרפסת – רק כדי לשעשע ולהצחיק את השכן, שיושב עם הנרגילה על המרפסת שלו, בבית שמעבר לכביש…
    האם טעיתי???

  6. פינגבאק: שליחות השנאה | מיומנו של זקן השבט

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s