בני גנץ והפטרודולרים

Benny Gantz and the petrodollars

להגיד אמת – הופתעתי, לא היה לי מושג על הסיפור שפרסם ברשת X ארבלאן צייד הטונות (כנראה, כינוי תקשורתי, בדומה לזקן השבט) אני עוקב אחריו, יש לו לפעמים סיפורים מעניינים. בסוף אתה מתפלא, עד כמה הכל קשור בעולמינו, ומתחיל להבין למה "ידידינו מעבר הים" ניסו בכל הכח, כבר ארבע שנים, להלביש על ישראל פוליטיקאי כושל, בובה של הארגונים הזרים הבוחשים בארצנו כבר יותר משלושים שנה, מתקופת אוסלו וממשלות המושחתים של סוף המאה שעברה ותחילת המאה הזו. המאפיין העיקרי של גנץ:

האיש לא משחק, הוא אומר מה שהוא חושב, אך ארגונים הזרים, שמובילים אותו, הושתלו כאן ע"י השירותים החשאיים של אמריקה, האיחוד האירופאי או ארגון יוצרי הכאוס העולמי של ג'ורג' סורוס, לפי כמות המיליונים המפוזרים בארצנו בשנים האחרונות למטרה הזו

קודם כל הסיפור עצמו בצילומי המסך:

כאשר מחפשים מנהיג, שאפשר ללכת אחריו, בודקים אם הוא חכם, שקול. בעל תבונה והיגיון , אך גם (הכי חשוב) אם הוא איש מצליח. במקרה של גנץ – הוא כשלון מהלך, לא הצליח בשום תפקיד שמילא, אף שהגורל זימן לו די הרבה אפשרויות להוכיח את ההיפך.

אראל סג"ל עושה את זה טוב יותר:

https://twitter.com/i/status/1764343228021588351

הסרטון ב- X לא עולה אוטומטית, נביא סרטון מ- YOU TUBE  

ניצחון אמיתי: חגיגות בעזה אחרי הצהרת גנץ

לסיום, תקשיבו לרונית, תוכלו להבין מאיפה בא הרוע בעולמינו

https://x.com/i/status/1796913490935836779

מצאתם טעות? כתבו בבקשה בתגובה – הכל יתפרסם

פוסט זה פורסם בקטגוריה אקטואלי, במדינת החלמאים, מלחמת העולם השלישית, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על בני גנץ והפטרודולרים

כתיבת תגובה