אדם גולד – המשך הסיפור

מי שמתעניין בהתרחשויות בארצנו הקטנטונת מכיר כנראה את אדם גולד – איש או קבוצת אנשים המפרסמים את האמת המוסתרת (או מזוייפת) ע"י מומחים בשטיפת המוחות העובדים בתקשורת הממסדית המתמחה בבניית "מציאות מדומה" שאין לה שום קשר למציאות האמיתית.

שדה פעילותו של אדם גולד הוא פייס בוק – ולפני כשלושה חודשים כבר סגרו לו שם את הפרופיל בגלל הכתבה על דנה בריסקמן ומחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה. כעת, לפני כשבוע זה קרה שוב – חשבונו של אדם גולד בפייס בוק נמחק. ניסיתי לברר למה – ומצאתי מספר גרסאות שלא נראות לי אמינות מספיק. בסוף מצאתי חשבון חדש של אדם גולד או אולי לא אדם גולד? לשיפוטכם.

מציג בצילומי המסך את הסיפור המסביר את ההתרחשויות האחרונות. כמו תמיד הקישור – בסוף.

קודם כל הפרופיל החדש:

וכעת הסיפור לפי שרון חורש (אדם גולד)

הקישור:

https://he-il.facebook.com/people/Sharon-Horesh/100014262879651 

פוסט זה פורסם בקטגוריה אקטואלי, במדינת החלמאים, צדק, חוק ומשפט, תקשורת, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על אדם גולד – המשך הסיפור

  1. davidishshalom1 הגיב:

    לי לא ברור מי זה אדם גולד, מה חשיבותו, מהם מסריו, מדוע האתר הזה מתעסק בו ויוצא מההנחה שהוא האורים והתומים של קוראי האתר "זקן השבט"? אשמח להבהרות.

    • zfonim הגיב:

      תודה על תגובתך, כי אם כתבת משהו – כל קורא יבין את זה בצורה אחרת. כך גם במציאות שאנו חיים בה: האדם הפשוט לא מסוגל להבדיל בין האמת והשקר בגלל מערכת שטיפת המוחות חובקת עולם שבונה מציאות מדומה מזיופי אירועים אמיתיים, אירועים בדוים, חצאי אמת – והכל מותאם לאדם משכיל, אדם חושב שאין לו זמן ויכולת לאכל את זרם החדשות ולהבדיל בין אמת והשקר.
      אתה מכיר את 84 של אורוול? ספר בו מתוארת מה שנקרא היום "מציאות אורווליאנית" – בימינו הכל הרבה יותר משוכלל והרבה יותר זדוני.
      וכעת על אדם גולד. מי הוא אדם גולד אין לי מושג וגם לא משנה. לפני שלושה חודשים לא שמעתי עליו, אך כאשר קראתי את הכתבות שלו נשארתי עם פה פתוח: חשבתי שיש לי מושג על המערכת המשפטית בארץ, על ה"מאפיה המשפטית", על הקרן החדשה – כתבתי עליהן לא פעם – אך אחרי סיפוריו הבנתי שנגעתי רק בקצה הקרחון – המצב האמיתי מפחיד הרבה יותר. תקרא את הסיפור הראשון שנתקלתי בו על הגברת דנה בריסקמן ואהרון ברק (כתבתי גם עליהם אך באופן כללי בלבד כי לא הכרתי את הפרטים שאדם גולד פרסם). אז כמה שיותר אנשים יידעו באיזה עולם הם חיים – סיכוי להתמודד עם מאפיה העולמית המפעילה את כל מערכות הזדון והשקר תהיה גדולה יותר.

  2. יש בידינו את הפיתרון ההתחלתי לבעית הקרטל המשפטי.

    • לוחם נגד עוולות הגיב:

      אם יש פתרון, יופע נא מייד! אנו על סיפון הטיטאניק הטובעת, שמערכת המשפח מורידה אותה למצולות.

  3. פינגבאק: מלחמה נגד אדם גולד – המשך הסיפור | מיומנו של זקן השבט

כתיבת תגובה