אז מה היה לנו?


הזמן טס ואנו לא מספיקים "למצמץ" במעבר מחודש לחודש, משנה לשנה. רוב האירועים הם בלתי צפויים ו"מתפוצצים לנו בפרצוף" ואחרי שבוע (או אולי פחות) נשכחים. על הדברים שהתרחשו לפני חצי שנה או יותר כבר לא נותר דבר להגיד – לכן כדאי, לדעתי, לזכור אירועים משמעותיים שאפיינו את התקופה האחרונה גם אם רק חלק קטן מהם, ונוכל בגדול להבין באיזה עולם אנו חיים.

התקופה הנוכחית הייתה אמורה להיות קשה מאוד לעם היהודי והיו לזה לא מעט סיבות: ממשל אנטי ישראלי בארה"ב, השפעה הולכת וגוברת של האסלאם באירופה, התחמשות מסיבית של מדינות וארגונים מסביבנו המחכים לשעת כושר כדי להפיל עלינו גשם של טילים שאמור לחסל כל דבר חי בשטחים עצומים.

מזלנו שאובמה וחבורתו היו עסוקים לפני שנה בבחירות ביניים ואחריהם הוא עסוק בעיקר בהישרדות אישית ופוליטית. זה לא אומר שנשכחנו – הוא בין כל עיסוקיו שיחרר רסן מהחיה האנטישמית הנמצאת כמעט בכל מקום, כולל ארצנו הקטנטונת – והגל האנטישמי הלך והתגבר בכל העולם. לדוגמה קישור – פעילותיו של ממשל אובמה מלפני יותר משנה (כשידיו היו כבולות פחות) – מאתר Kr8: 

 אובמה אסר על חה'א להשתמשבבסיסי ארה'ב במזה'ת! 

 3 סקופים במכה (נשלח ע"י פרופ' ראובן אורדע):                                                                                       

1. אובמה הוציא הוראה חד משמעית האוסרת על מטוסי חיל האויר של ישראל להשתמש בבסיסים האמריקנים. 2. סיפור אל מבחוח: נודע לישראל כי 4 מחבלים ערבים מתכוננים להיפגש בדובאי. פנתה לארה"ב וביקשה רשות לטפל בהם.  אובמה סירב בתוקף. ישראל פעלה לבד, וחיסלה את אל – מבחוח.  אבל הסי איי אי היה שם פרוש בכל חור בדובאי כדי לצלם ולחשוף את סוכנינו.                                                                  

3. ארה"ב סירבה לאפשר לישראל לטפל בטילים שהועברו לחיזבאללה.

"ידידינו". השיניים נראה אחרי הבחירות.

את הצילום הורדתי מאתר מצרי, הוא מופיע במאמר מ-10.02.11

President Obama: Israel, Please Tell Me What To Do About Egypt

מאז בעזרה פעילה של זרועות הממשל ארה"ב אחים המוסלמים השתלטו על המדינה. כנראה לשביעות רצונו של המחבר. מעניין לקרוא את הקטעים המתייחסים ליהודים. גם ממציאים שקרים וגם מאמינים בהם.           לא יודע למי לשייך את הצילום, אבל אם היוצרים יתנגדו לפרסומו כאן – אני אסיר אותו.

גם אצלנו הארגונים המקבלים את המימון (והדרכה והכוונה וכנראה גם פקודות) מעבר לים קיבלו מימון נוסף והגבירו את פעולתם להרס כל חלקה טובה כאן. כשמדברים על הארגונים האלה תמיד מתחילים מהקרן החדשה וזרועותיה, אבל כמות הארגונים המקבלים מימון מגורמים זרים היא מבהילה ממש. לדוגמה נזכיר את מכון ון ליר – הוא וותיק יותר מהקרן, באתר הרשמי שלו כתוב שהוא ממומן ע"י קרן ון  ליר מהולנד. מהי קרן ון ליר? לא כדאי אפילו להתחיל לחפש – את האמת לא נמצא, אבל ברור שלא שופכים סכומים גדולים סתם ואם נראה מהו כיוון פעולתה נבין גם מאיפה הירוקים. מטרותיו הרשמיות של המכון אפשר למצוא באתר, אבל הנה הצצה שטחית על עיסוקיו של המכון: פורום ארגוני השלום פלסטיני ישראלי, מחאה חברתית, תמיכה במסתננים מאפריקה. כאן אפילו היה עימות סוער בין המכון לפרופסור ארנון סופר מאוניברסיטת חיפה שהוכיח שרוב רובם של המסתננים אינם פליטים בכלל. יש במכון גם את  המרכז לצדק חברתי ודמוקרטיה ע"ש יעקב חזן. הכל מאוד דומה לקרן החדשה וזה לא במקרה. מי עומד אחרי קרן ון ליר?  בדרך כלל כל שרות חשאי ממוצע מסתיר היטב את עקבותיו. אבל התמזל מזלנו בימים אחרונים ממש: לפי עיתון "מקור ראשון" ממשלת בריטניה באופן רשמי אישרה את תמיכתה בארגונים "ישראליים" כמו "שלום עכשיו" ואחרים (כשלושה וחצי מיליון שקל). היא גם אישרה את התערבותה בתהליכים פנימיים אצלנו ואפילו התפארה שהצליחה להשפיע על החלטות בתי המשפט.

לא סתם העמותה שקיבלה את הסיוע הגדול ביותר מתורמים בחו"ל היא 'יש דין' אשר קיבלה סיוע בסך של כ- 8 מליון ש"ח. אז יש קשר בין הון ודין? לולא פעילות נמרצת של ראש הממשלה הכנסת הייתה מאשרת חוק חקירת הארגונים ולפחות שמץ של אמת היה יוצא לאור. היש בעולם עוד מדינה שמאפשרת התערבות גסה כל כך לענייניה הפנימיים? פעם היו "רפובליקות בננות" באמריקה ועכשיו, ככל הנראה, אנחנו במצב דומה ואדון בנימין נתניהו עושה הכל כדי לחזק ולהגביר את המגמה הזו.

בשקט בשקט נמשכת כניסת מסתננים דרך מצרים. במשך שנת תשס"א נכנסו ארצה יותר מ-20000 מסתננים. רק בחודש אוקטובר חדרו ארצה מעל 2100. כבר כתבתי שזו רק כניסה גלויה. וכמה ערבים נכנסים דרך הגבול הפרוץ? כמה חוליות מחבלים נכנסו בצורה כזו, התערבבו באוכלוסייה בדואית בדרום ומחכות רק לפקודה? לא סתם אילת נהפכה לעיר במצור. יש לנו כאילו מדינה, כאילו קיימת בה ממשלה, כאילו יש לממשלה ראש, כאילו יש שרי בטחון, בטחון פנים, בטחון חוץ (אין? לא משנה) – יש צבא, יש משטרה, יש משמר הגבול. כולם בתפקיד, כולם מקבלים משכורות על חשבון הציבור ומפקירים אותו כל פעם מחדש (ראה מצב בדרום הארץ) והמצב הבלתי נסבל הזה ימשך. אכפת להם בכלל ממה שקורה כאן?

רק דוגמה אחת שאפשר לראות בה את כל התמונה המכוערת של "חופש" לרדוף ולהשמיץ את העם היהודי ומדינתו היא בפעילות "עובדת ציבור" המשתייכת ומקבלת משכורת במוסד ידוע – ד"ר דלית באום  מאוניברסיטת חיפה: היא פעילה בארגון רדיקלי (יותר נכון – אנטישמי) שמוביל חרמות, שלילת לגיטימיות, הדחה והפעלת פעולות לחץ ועונשים על מדינת ישראל במסגרת תנועת ה – BDS. היא אחת מהקיצוניות שם. היא משתתפת באירועים רבים מסביב לעולם, בהם היא מעבירה סדנאות לפעילים מקומיים בארצות שונות, ומלמדת בהן טקטיקות החרמה יעילות נגד מדינת ישראל. "היא גם הייתה ממקימות ארגון "כביסה שחורה", קבוצת פעולה הומו-לסבית הנלחמת באקטיביות ובפרובוקטיביות כנגד הכיבוש הישראלי בשטחים" (מאתר GoGay) וכל זה באחריות מיניסטריאלית של שר החינוך גדעון סער שהפך לכיסוי מושלם של קבוצות אנטישמיות רבות הפועלות באין מפריע תחת חסותו. זה מה שקורה לעסקן מפלגתי אפור (הליכוד) שפתאום מקבל תפקיד מעל ליכולתו ועל זה כדאי לכתוב בנפרד – אדון סער עם הזמן הופך להיות משרת נאמן של כל הכוחות שהזכרנו אותם קודם.

עברו רק מספר ימים אחרי פרסום המאמר והופיעו נתונים חדשים על המסתננים:

שיא במספר המסתננים לישראל בחודש אחד (11)

מאז תחילת החודש הסתננו ארצה 2,464 בני אדם. רבים מהם מוצאים עצמם בדרום ת"א, שם התושבים מבטיחים לחדש את המאבק בתופעה.

חודש אחרי הפרסום הופיעה ידיעה חדשה: בתו של שר בכיר בליכוד – חברה בארגון ששותף לעמותת "זוכרות"

מדובר על בתו של שר החינוך גדעון סער

פוסט זה פורסם בקטגוריה אקטואלי, צדק, חוק ומשפט, עם התגים , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על אז מה היה לנו?

  1. פינגבאק: מסתננים | מיומנו של זקן השבט

  2. פינגבאק: בחירות 2013 – מצעד הנוכלים – אריה דרעי | מיומנו של זקן השבט

  3. פינגבאק: חבר הכנסת נחמן שי: מספר נקודות מבט | מיומנו של זקן השבט

  4. פינגבאק: זהירות: הסקרים | מיומנו של זקן השבט

כתיבת תגובה