המלחמה החשאית נגד היהודים

קישורים מעניינים 15

שנאת ישראל? חרם? BDS ? – הכל התחיל לא מאתמול-שלשום, בעצם כל ההיסטוריה שלנו היא ההוכחה הטובה ביותר לעובדה הזו, אך תמיד טוב להתעדכן.

לפני כעשרים שנה, בתקופה האפלה של אוסלו (אף שהיא נמשכת עד היום) יצא לאור ספר "The Secret War Against the Jews (המלחמה החשאית נגד היהודים), המחברים הם ג'ון לופטוס (John W. Loftus ) ומרק אהרונס (Mark Aarons), הוצאה לאור St. Martins Press

John W. Loftus;  Mark Aarons

John W. Loftus;  Mark Aarons

 בספר מתגלים מקרים רבים של זדון פוליטי אנטישמי ואנטי ישראלי בשרותי מודיעין המערביים. המחברים השתמשו באלפי מסמכים וראיונות עם מאות מרגלים  לשעבר או בהווה, לופטוס (Loftus) ואהרונס  (Aarons)  –  שני חוקרים ותיקים, ציידי הנאצים, וסופרים. הם הציגו נרטיב משכנע של פעולות שרותי הביון המערביים נגד היהודים בתקופות שונות: ממלחמת עולם השנייה עד לזמן כתיבת הספר.

לופטוס – עורך דין שעבד במחלקה לחקירות מיוחדות של משרד המשפטים אמריקאי. הוא אירי, קתולי. אהרונס – כתב-חוקר אוסטרלי, שאחד מהסבים שלו היה יהודי.

The Secret War Against Jews

המחברים מראים כי מדינות מערביות רבות, במיוחד ארצות הברית ובריטניה, ביצעו משימות ריגול זדוניות עוד בתקופת מנדט בפלסטין ומאוחר יותר בישראל, במשך שנים רבות, מאז 1944 המודיעין האמריקאי והבריטי ביצעו האזנות סתר בלתי חוקיות של מנהיגים יהודים בשתי המדינות. בעוד על פני השטח שתי מדינות אלה ואחרות מתיימרות היו להיות בעלי בריתה של ישראל, אך הם למעשה, באמצעות שירותי המודיעין שלהם, מסרו את סודותיה  לערבים. המניע שלהם: נפט ורווחים פוליטיים וכלכליים  שניסו להשיג בכל מחיר באמצעות ארגונים חשאיים – בספר המחברים תעדו מקרים חוזרים ונשנים של בגידה ביהודים   בחשאי וכאילו תמיכה בפומבי.

ניסיתי למצוא את הספר בעברית (סך הכל מדובר עלינו) – ואיך שזה לא מפתיע – לא מצאתי אפילו אזכור אחד עליו. כלום. כבר כתבתי שהספר יצא ב- 1994 (תקופת אוסלו) – כאשר "מנהיגינו" בעד בצע כסף מכרו הכל: את ארץ ישראל, את הדם היהודי (וגם ערבי). כמה באמת שילמו להם – אף פעם לא נדע.

סקירה מעניינת של Linda Bayer על הספר אפשר לקרוא באתר המוקדש ל- Jonathan Pollard:

Book Review: The Secret War Against Jews

פרקים נרחבים של הספר אפשר לקרוא גם ב- Google Books:

The Secret War Against the Jews – Google Books

https://books.google.co.il/books/about/The_Secret_War_Against_the_Jews.html?id=8n_HVSpOWHcC&hl=iw

במה אפשר לסיים את הסיפור? המתאים ביותר – פרק תהילים:

תהילים קכט 2

נחשון 2

פוסט זה פורסם בקטגוריה איך זה נראה משם?, אקטואלי, העולם מסביבנו, קישורים מעניינים, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על המלחמה החשאית נגד היהודים

  1. פינגבאק: "היהדות הרפורמית": נא להכיר | מיומנו של זקן השבט

  2. אותו לופטוס ערער את יסודות האשמה כביכול של פולארד , כאילו מסר שמות סוכנים אמריקאים בבריה"מ, אבל למרות זאת הצליח השלטון שם לצפצף על המסקנות המתבקשות. מוסדות יהודיים הם שסייעו בידי המימשל! רשימת הסוכנים האמריקנים שפעלו ברוסיה נשמרה בכספת בחדר שהגישה אליו אפשרית אך ורק באישור מיוחד הנקרא "רצועה כחולה". העיון במסמכים בסיווג "רצועה כחולה" יכול להיעשות רק תחת השגחתם של אנשי ביטחון. לג´ונתן פולארד לא היתה רצועה כחולה, זאת גילה ג'ון לופטוס, ששימש בעבר תובע במשרד המשפטים האמריקני והיה אחראי להבאתם לדין של פושעי מלחמה נאצים. על יחס המימשל האמריקני מאז ומעולם ליהודים, ויחס יהודים לאחיהם, כדאי לצפות:

כתיבת תגובה