סיפורי סוף השנה

End of year stories

הולכת ומסתיימת לה שנת פ"א, שנה לא רגילה ולא פשוטה: שנת תהפוכות בכל קצווי העולם, שנת מלחמת עולם ביולוגית, שקיבלה שם מגפת הקורונה, שנת השתלטות כוחות הרוע בדרכי זדון על מדינות רבות, כולל מדינתנו הקטנטונת. ברור שהיו בה לא מעט אירועים משמחי לב ואירועים טובים, אך כאן לא נוכל לפרט את כולם. נתרכז בסיפורים מרכזיים בחיינו שהשפיעו על רבים – מנקודות המבט שלא תמצאו במערכות התקשורת המובילות, שכבר מזמן הפכו למערכות השקר ושטיפת המוחות.

       ענייני הביטחון

נתחיל מענייני הביטחון, שנראים לי החשובים בג'ונגל המזרח התיכוני, שלא היה בו רגע של שקט בעשרות השנים האחרונות. האירוע המדובר בימים האחרונים שהתרחש בצפון בו בלט השינוי האסטרטגי של מצבנו המדיני. בדיווחי אמצעי הנדסת התודעה הוסתרה (כנראה בהצלחה) נקודת השינוי החשובה של התקופה האחרונה: הפיכת רוסיה לשותפה פעילה במלחמת איראן ובעלי בריתה נגדנו.

לא מעט נכתב על התקרית בגבול עזה, בה נרצח לוחם משמר הגבול בראל חדריה שמואלי ז"ל. ראיתם את הסרטונים, מהלך הרצח צולם מכל הזוויות. זה לא התחיל אתמול שלשום ולא בשנה המסתיימת. הביזיון נמשך כבר שנים, ממלכת החמאס ששמה עזה, הפכה את "המעצמה האזורית" לצחוק ולקלס, כאשר חיילי האויב בגילים שונים השתוללו בגבול, שרפו שטחים נרחבים בדרום הארץ, תקפו את חיילנו, הרסו את הגדר – וצה"ל לא עשה כלום כדי לעצור אותם – הכל לעיני העולם כולו, כולל "חברינו" מהצפון: איראן וחיזבאללה – והם קיבלו שיעור מעולה בטיבה של המדינה היהודית וצה"ל. נכון, התמונה השתנתה מאוד בשנתיים האחרונות, כאשר המוסד וצה"ל ניהלו מלחמה חכמה ומוצלחת נגד האיראנים וחיזבאללה – הכל עד להקמתה של "ממשלת השינוי".

כתבנו רבות על האירועים בדרום, דוגמה: כתבה מלפני כשלוש שנים, "על החמאס, עפיפוני התבערה והפיקוד העליון בצה"ל". מציג את הפתיח הכתבה בצילום המסך והקישור:

הקישור:

https://zfonim.wordpress.com/2018/06/23/על-החמאס-עפיפוני-התבערה-והפיקוד-העליו/

זמן רב חשבתי שצה"ל כבר לא יחזור לתקופת השפל של מטכ"ל אייזנקוט, אך הינה – ההיסטוריה חוזרת. מחבל בלי שום הפרעה הגיע לגדר וירה

יהיה זכרו ברוך!

וכעת סרטון של הרב אמנון יצחק על שיחת הטלפון בין בנט לאביו החייל שבאותו הזמן נלחם על חייו בבית החולים. השיחה המוקלטת בסרטון

הרב אמנון יצחק על שיחת הטלפון בין קליפת הבוטן לאביו של החייל הפצוע בראל חדריה שמואלי

הרב אמנון יצחק !

לסיום הקטע הביטחוני ציוצו של עיתונאי יואב יצחק מ- 4.9.21

       צוות בנט ומגפת הקורונה

וכעת קצת על חדשות הקורונה. אחרי תחילתו של הגל הנוכחי והפיכתו למסוכן וקטלני מכל מה שהיה לנו קודם, בזכות חוסר מעש של ממשלת בנט, בהשפעת אלה שהיו מתחילת המגפה נגד התערבות הממשלתית להגנת האזרחים ובעצם עזרו למפיצי המחלה. אם עד אמצע אוגוסט היה אפשר להאמין, אפילו בצורה עיוורת לדיווחי משרד הבריאות, אחרי זה התחילו להופיע דיווחים בלתי סבירים, אפילו בלתי אפשריים, כי בנט הבין שעתידו הפוליטי תלוי בהצלחת התמודדות עם המגפה. הוא הקים צוות שהתחיל להתערב בעבודת משרד הבריאות. להפוך את העובדות הם לא יוכלו, אז החליטו לשנות את הדיווחים, ואם יש צורך – ,לזייף אותם. דוגמה אחת מהתערבותו של צוות בנט, מתאריך 28.08.21 (צילום מסך), כאשר בנט טס, או אולי כבר היה בוושינגטון

התוצאה נקבעה ע"י הסרגל, העיקר שזה יורד. תוצאות בלתי אפשריות: 25.8 > 25, 26.8>20 , 27.8 >15 , אפילו למטומטם מובן שזה מצוץ מהאצבע. לכבודו של משרד הבריאות: הם אחרי יום-יומיים תקנו את הפשלה, אך התערבות נמשכה וביחד איתה גם הזיופים במספרי חולים קשה ונפטרים. דוגמה קטנה: שים לב על מספר הנפטרים ב- 22.08.21 בגרף הקודם ובגרף לפנינו שפורסם יום קודם (27.08.21):

מספר הנפטרים ב-22.08.21 היה במשך כמה ימים 31 , מישהו החליט שאסור למספר הנפטרים לעבור קו 30 – אחרי 28.08 זה בוצע יום יום

ציוצו של עקיבא ביגמן:

צוות בנט החליט לישר ולהוריד את הקו בגרף חולים קשה, זה בוצע (דיווח מ- 2.9):

אפשר להביא דוגמאות רבות של "אי דיוקים קטנים", אך נסיים את הסיפור בדברים שסיפר דר' מיקי הלברטל, מנהל בית החולים רמב"ם בחיפה, על הפגישות הנהלת משרד הבריאות עם ראש הממשלה נפתלי בנט ואנשי צוותו. (פורסם ב"ישראל היום" ב- 17.08.21 ) :

הקישור:

https://www.israelhayom.co.il/health/article/4040576/

חשוב לציין שגם משרד הבריאות, גם משרד ראש הממשלה הכחישו את הדברים

מצאת טעות בכתבה? כתוב, בבקשה, בתגובה – הכל יתפרסם

פוסט זה פורסם בקטגוריה אקטואלי, במדינת החלמאים, העולם מסביבנו, סרטונים מעניינים, קישורים מעניינים, עם התגים , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על סיפורי סוף השנה

  1. ריבוע משתנה. רק המסיתים באינטרנט לרצח שרים וחיילים המשטרה לא מצליחה לאתר הגיב:

    ממשלת שקרים שמחפה על כישלון בכל התחומים

  2. drshafli הגיב:

    על זה כתבתי ושרתי בשנת תשנ"ד 1994: ("מארש משפטי-גבעתי", שיר מס' א.6 באלבום "הרי אמרתי לכם"):
    "פול, חייל שלי, פול
    בחור שלי, עדין.
    אם לא תיפול עוד היום –
    – מחר תעמוד לדין…
    אז אל תדרוך רובה
    אם אין לך כדור בחזה
    כי אלף פרקליטים
    לא יוציאו אותך מזה…!"
    וכי יכולתי לדייק יותר ממה שכתבתי? האם הייתי צפוי לקרוא נכון יותר את המציאות, שבה קרני-השטן (הקרן לישראל חדשה וקרן וקסנר) מכוונות את כוחות הביטחון למפולת ולמפלה???
    יש כאן פצ"ר מסורס, פרקליטות כרותת-שופכה, קצינים מעוקרים וחיילים אימפוטנטים שצריכים להתמודד עם "אמנסטי" ועם כל מיני ארגוני-בוגדים זדוניים ומרושעים (בתחפושת של "יהודים") – הרבה לפני שנדרשת מהם התמודדות עם המחבלים הערביים המתקראים "פלשטינים"…
    בשלב הבא, יצטווה החייל (בפקודות-מטכ"ל) למסור את נשקו לידי תוקפו ולשכב על הארץ…
    גדול עווננו מנשוא…!
    כנראה, בגדול עוונותינו, נוטל הקב"ה מאתנו את התבונה, את התושייה ואת כושר-השיפוט…
    ואם נותרו כמה שרואים את אסוננו – הרי שהם נותרים בפה פעור ובעיניים קרועות לרווחה…

  3. zfonim הגיב:

    לדעתי, הסכנה העיקרית לאזרחי ישראל כרגע מגיעה ממלחמה הביולוגית העולמית המושתקת, שקיבלה שם מגפת הקורונה. גם כאן ממשלתו של בנט וחבריו "הצליחה" לדרדר את מצבנו על סף התהום. קודם כל "הבשורה": אנו במקום הראשון בעולם
    yinon-magal-9.9.21.jpg

    נתונים משבוע שעבר:
    korona-tadmor-9.9.21.jpg

  4. פינגבאק: מכות הקורונה | מיומנו של זקן השבט

כתיבת תגובה