השתגעתם? מה אתם עושים?

Are you crazy? What are you doing?

אנו נמצאים בתחילת השנה השלישית של המלחמה הביולוגית העולמית עם הגל החדש של מתקפת הנגיף המהונדס, הדואג ל"השתפרות" עצמית מתמדת, ליצירת רצף מוטציות הפוגעות באנושות מכיוונים שונים, כל אחת בדרכה ובשיטתה.

היו זמנים שבישראל הייתה ממשלה שנלחמה עם התפשטות המגפה, ניצלה את כל האפשרויות כדי להגן על האזרח הפשוט, סגרה גבולות, הפסיקה טיסות הנוסעים, הביאה חיסונים, הכריזה על הסגרים – והפכה את המדינה לדוגמה עבור האנושות כולה. הזמנים האלה נגמרו עם הרכבתה של ממשלת משרתי הקרנות הזרים ו"מפלגת הבג"ץ" השולטת כבר מזמן בארצנו.

היה מי שחזה את המצב העכשווי, לפני כשנה וחצי בהופעה נבואית ממש:

בנט: "אנשים מתים – ואתם לא עושים כלום"

Ynet

רק לבחור אז לא היה מושג שהוא, בעצם, מדבר על עצמו, על הממשלה שהוא יישב בראשה והיא, אחרי יותר מחצי שנה של תיפקודה, התבררה באמת כממשלת אסון לאומי שמובילה את האזרחים להדבקות המונית במחלה ולא עשה כלום כדי להקטין את גודל האסון.

ההיפך – אדון בנט ברגעי שיא המגפה פיזר לכל הכיוונים הודעות אימה על מיליוני הנדבקים. מפייס בוק 9.1.22  

הקישור:

https://www.facebook.com/NaftaliBennett/posts/4895278123827150

  עוד מהופעותיו:

מהופעות לשעבר:

https://twitter.com/i/status/1480917678424535041

מסקנה שלי (תתקנו אותי אם אני טועה): אדון בנט וביחד איתו ממשלה כולה החליטו להוביל להדבקה המונית של הציבור בכל האמצעים העומדים לרשותם. למה? ככה. הם כבר גרמו לקריסת כל המערכות הגנת האזרח של מערכת בריאות הציבור, מערכת החינוך, השלטון המקומי. שום דבר לא מתפקד. עשרות אלפי אנשים עומדים בתורים לביצוע הבדיקות והחיסונים.

מצב להיום (11.01.22):

מערכת החינוך (מעיתון "ישראל היום"):

תור לבדיקות בטבריה:

המצב הפך למצב של תוהו – הכאוס, חוסר שליטה. איש ישר בעיניו יעשה. מערכות הציבוריות לא מסוגלות להגן על הציבור? לא, הממשלה לא רוצה לעשות את זה.

כדי להוביל התמודדות עם המגפה חייבים בעיקר שני דברים: רצון וקצת שכל (לא חייב להיות גאון גדול). מגפות רדפו את האנושות מימי קדם – וגם אז בני אדם למדו להתמודד איתן. הפעולה העיקרית היא לבודד את הציבור ממקורות הסכנה – המחלה, פנימיים וחיצוניים. כבר אלפי שנים אנשים בפרוץ המגפה היו נסגרים בתא הבטוח ביותר – תא המשפחתי, והיו יוצאים רק לפעילות ההכרחית, בעיקר הבאת המזון ותפקוד בחברה. הסגרים, כולל מערכת החינוך, בפרוץ מגפת הקורונה לפני שנתיים הצילו רבים, אף שלא היה שום ידע מוקדם על טבעו של הנגיף.

הפעם היה ידוע מראש שהגל החדש של המגפה יגיע – עוד בתקופת חגי חודש תשרי היה ידוע שהנגיף החדש יתפשט במהירות ויכבוש את הזירה של המלחמה הביולוגית. היה אפשר להתכונן, להכין תכניות פעולה, לחזק את מערכת הבריאות. מה עשו "חכמנו" בממשלה – בעיקר חגגו: העברת התקציב ואפשרות להשתלט על הקופה הציבורית, חצי שנה להקמת הממשלה ובינתיים מכרו את המדינה צעד אחרי צעד לארגונים נאציים ערביים כדי לשרוד בשלטון. לא היה להם לא ראש ולא זמן לעסוק בהכנות לגל החדש של המגפה – והוא הגיע ותפס את החוגגים עם המכנסיים למטה. לא היה להם רצון להתכונן. מה אכפת להם? בנט ושקד שיחקו אותה:

שני קטעים מכתבת עיתון "ישראל היום" מלפני כארבעה חודשים:

הקישור:

https://www.israelhayom.co.il/health/article/4605091/ 

כמו שכתבתי, לא חייבים להיות גאון כדי להתמודד עם המגפה, צריכים רק רצון, והוא איננו. אתמול פנתה לממשלה קבוצת חוקרים ומומחים :

https://www.ynet.co.il/news/article/hjxna1c3f

חושבים שממשלה תקשיב להם?

לסיום מספר קטעים מכתבת רן רזניק ב"ישראל היום" מלפני יומיים:

הקישור:

https://www.israelhayom.co.il/health/article/6923554

במה אפשר לסיים? ברור שיהיה עוד יותר גרוע – ויש אשמים במצב. נשארה רק הצעקה:

מצאת טעות בכתבה? כתוב, בבקשה, בתגובה – הכל יתפרסם

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה אקטואלי, במדינת החלמאים, סרטונים מעניינים, קישורים מעניינים, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על השתגעתם? מה אתם עושים?

  1. drshafli הגיב:

    קשקשן!
    אינו ראוי למילה נוספת.
    ממשלה מחור – בנט
    עם
    מדיניות מעצ – בנט
    ע"י
    גועליציה מאו – בנט
    של
    בעלי גי – בנט

  2. בת-ציון הגיב:

    לדעתי בהחלט יש כאן מלחמה ביולוגית אבל משום מה אתה עדיין מאמין לישראל היום ולשופרות התעמולה שמדברים על בדיקות המוניות. קבוצת רופאים מעולים ובכירים בישראל – בשם מועצת החירום הציבורית לקורונה – אומרת כבר חודשים: אין לבדוק לא מאומתים, האומיקרון זו מחלה קלה, הממשלה מהלכת אימים בכוונה ובלי קשר למציאות. רוב מהומה על לא מאומה – אלא כפי הנראה כדי לקדם תכנית גרועה מאוד של אילי הון שמוכתבת מבחוץ. יש המון מידע על זה ואשמח לשלוח לכל מי שרוצה עם כל ההוכחות והמקורות. מוזמנים לפנות batzion.shlomi@gmail.com מי שלא מקבל את המידע הזה לא יכול לשקול פרספקטיבה קצת אחרת על הדברים. מי שכן – יש לו בהחלט סיכוי להבין למה כל התיאטרון הזה מתרחש. מי שמציית ל"תו ירוק" מפלג את העם היושב בציון בשל סיכון קלוש ביותר שאולי קיים, לעומת סיכונים גדולים הרבה יותר שאנשים לוקחים ביום-יום כמו נסיעה ברכב, מגורים באזור עם אוויר מזוהם וכו'.

כתיבת תגובה